פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

כל המחשבים והארונות השקיה - ארונות השקיה

ארון השקיה 

 

עם קצת ידע מקדים, ובעיקר נכונות, רצון טוב וקורטוב של מוטיבציה, תוכלו להקים גינה לתפארת. אבל על מנת להקפיד על הבריאות של הצמחים בגינה שלכם, כמו גם לגרום לאדמה בגינה להיות יותר איכותית, אתם חייבים לבצע בחירה נבונה של ארון השקיה. במידה ואין לכם שמץ של מושג איזה סוג בדיוק של ארון למערכת השקיה לבחור, פשוט תמשיכו לקרוא…

מתי יש למקם את הצמחים בגינה בסמוך אל ארון מחשב השקיה?

באם אתם מעוניינים לגדל צמחים אשר מחייבים אתכם להשקות מידה ניכרת ורבה של מים, טוב תעשו באם תדאגו מבעוד מועד למקם ארון לראש מערכת השקיה, בסמוך אל פתח הצינור שיוביל את המים למקום הייעודי. במקום  שהמים שעמם אתם משקים את הדשא ואת הצמחים בגינה שלכם ירדו לאבדון, כדאי שתמקמו ארון מערכת השקייה במקום האסטרטגי ביותר, שממנו תתקיים השקיה של כל הצומח במהלך כל שעות היום, מדובר אודות ארון השקייה לגינה, ששומר על השקיה איטית של הצמחים, ואפשר לבחור גם באופציה מעולה של ארון השקיה פלסטיק. לא משנה מה ארון ההשקיה שאתם מעדיפים, אנו אנשי הבשורות הטובות היום, בוודאי תהיו שמחים לשמוע, כיצד הצמחים והדשא שלכם מצליחים לשגשג ולהתפתח היטב באופן פנטסטי עם ארונות השקיה שכאלו, וזאת מבלי שבכלל תצטרכו לנקוף אצבע.

מה טווח המחירים של ארון למערכת השקיה?

באם אתם רוצים לדעת פרטים על ארון למערכת השקיה מחיר ניתן לומר שהמחיר של ארון למערכת השקיה מתחיל בסכום של  220 ₪, ויכול להאמיר עד 2500 ₪, תלוי כמובן בסוג הארון, החומר שלו, ושם המותג שלו.

יתרונות של ארון השקיה:

* מערכת השקיה מורכבת ממספר רב של חלקים כמו מסנן, ווסת, מדשנת ברוב המקרים ועוד. כדי לשמור על כל החלקים  הללו לאורך זמן מומלץ מאוד להגן עליהם מפני נזקי מזג האוויר – כולנו מכירים את המראה של חלקים במיוחד אם הם מפלסטיק שנשארים בחוץ לאורך זמן וצבעם ואיכות המוצר מתבלים ונהרסים. ארון ההשקיה שומר על החלקים ומגן עליהם מפנים הגשמים והשמש ובכך הם נשמרים לאורך זמן ממושך בצורה טובה.

* מניעת נזילות – כל החלקים במערת ההשקיה עלולים לזוז מעט עם הזמן ולגרום לנזילות במערכת, באמצעות קיבוע של החלקים בברזלים מיוחדים וברגים לדופן הארון אנחנו מבטיחים תזוזה מינימלית של החלקים ובכך מונעים נזילות מיותרו והוצאות מיותרות על אחזקה של החלקים המרכיבים את מערכת ההשקיה.

* אסתטיקה – במקום לראות כל חלקי ההשקיה של המערכת מפוזרות ולא מאורגנים ניתן לקבל מראה מרשים ואלגנטי של ארון אחד שבו נמצאים כל חלקי ההשקיה בצורה מסודרת וגם שפותחים את הארון הכל נמצא במסודר וקל לפרק או להחליף את החלקים במידה ויש תקלה כלשהיא.

איזה ארון השקיה לקנות? 

חשוב מאוד לבצע תכנון מסודר של הגינה לפני שרוכשים ארון השקיה. בדרך כלל יש בגינה לפחות קו אחד של השקיה לכיוון הצמחים/אדניות שבקו זה ניתן להוסיף גם מדשנת ובנוסף במידת הצורך ישנם קווים שמשקים את הדשא במידה וקיים. חשוב להזמין את מערכת ההשקיה בהתאם ללחץ המים בגינה ובהתאם לכמות הצמחים/אדניות והדשא בגינה. בכל פתיחה של קו מים יש לחץ מסוים של מים שמגיע מהצינורות וכל קו נפתח בנפרד בהתאם להוראה שהוא מקבל ממחשב ההשקיה. למשל לצורך הדוגמא יכולה להגיות גינה שבה 2 קווי השקיה לצמחים ו2 לדשא. המשמעות היא שבכל זמן נתון לפי הגדרה ניתן לפתוח ולסגור כל קו בנפרד ובכך לנצל בצורה מקסמלית את לחץ המים בגינה. ניתן להזמין ארון השקיה חד קווי שזה בעצם פתיחה אחת ואפשר להגיע לארונות של עד 12 פתיחות ויותר. ברוב הגינות הפרטיות מדובר על ארונות של בין 2-6 פתיחות אבל זה כמובן משתנה בהתאם ללחץ המים באיזור ותכנון הגינה.

איך עובד ארון ההשקיה?

ישנם חלקים בסיסיים שחייבים להיות בכל ארון כמו למשל מסנן שתפקידו למנוע סתימות בחלקי הארון ע"י אבנית ווסת שתפקידו למנוע לחץ חזק מדי שעלול לגרום לטפטפות לעוף ולגרום לפיצוציםץ בנוסף ניתן להרכיב מדשנת שתפקידה לערבב דשן עם המים ובכך לספק דישון קבוע בכל השקיה לצמחים וישנם עוד מספר חלקים שתלויים במספר הפתיחות בארון. המים זורמים בחלקי הארון השונים עד שלבסוף פוגשים את המגוף/ ברז חשמלי שזה בעצם החלק שנמצא בתקושרת עם מחשב ההשקיה ואחראי לפתיחה וסגירה של אותו קו עליו הוא שולט. לא חשוב כמה ברזים חשמליים יש בארון האפקט הוא דומה, הברז חשמלי מקבל פקודה של פתיחה/סגירה מהמחשב והמים זורמים עד שהוא מקבל פקודה להסגר. חשוב מאוד לכוון את הפתיחות בנפרד על מנת לנצל בצורה מיטבית את זרימת המים מהברז הראשי.

תוצאות: 32
בחרת לסנן לפי: כל המחשבים והארונות השקיה ארונות השקיה
יצרן
Eyal(32)
מספר פתיחות (הפעלות)
1(4)
2(4)
3(3)
4(5)
5(5)
6(5)
7(2)
8(1)
טווח מחירים
סוג הפעלת ארון
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:

//